27.2.2022 - TU Kolín

04.03.2022
Druhý víkendový turnaj. Díky tomu si zahráli úplně všichni zdraví kluci, co je objevili v týdnu na tréninku. 

Namlsaný po sobotním turnaji v Kolodějích to bylo jako den a noc. Kluci dělali pitomosti a vůbec se nesoustředili na fotbal. Mohl jsem si vyprávět na střídačce, co jsem chtěl a kluci mi to všechno odkývali nebo správně odpověděli. Ale jakmile vlezli na hřiště, probíhalo úplně něco jiného než to, o čem jsme spolu do té doby mluvili. Ke konci turnaje jsem to vzdal a už jsem je na hřišti nechal dělat, co sami chtějí.

Obstál Honza a Paty, ale zrovna tihle 2 měli za sebou sobotní turnaj a byli jen vypomáhat, aby nás nebylo málo. 

MŠ 

A-tým sestava: Svítek, Šíma, Patočka, Tvrdý, Pěnka

AFK : Štítary/Veltruby  4 : 7

góly: Pěnka 2, Šíma, Svitek

AFK : Červené Pečky  8 : 6

góly: Tvrdý 3, Pěnka, Šíma 2, Svítek

AFK : Sparta Kolín bílá  4 : 4

góly: Pěnka, Patočka 2, Šíma

AFK : Český Brod  5 : 18

góly: Patočka 2, Šíma 3

AFK : Sparta Kolín modrá  13 : 1

góly: Patočka 3, Tvrdý 2, Šíma 7, Svítek


B-tým sestava: Bui, Hrouda, Sláma, Holub, Kyncl

AFK : Červené Pečky  5 : 9

góly: Kyncl, Sláma, Bui, Hrouda 2

AFK : Štítary/Veltruby bílá  13 : 6

góly: Sláma 3, Bui 3, Hrouda 6, Kyncl

AFK : Radim  9 : 12

góly: Kyncl 2, Holub 3, Bui, Hrouda 3

AFK : Český Brod  8 : 7

góly: Kyncl 3, Sláma, Bui, Hrouda 3

AFK : Štítary/Veltruby modrá  16 : 3

góly: Kyncl 4, Holub 2, Bui 2, Hrouda 8

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky